HOME SWEET HOME

Wednesday, May 4, 2011

Kebun Bungaku Part 2

Hari ni ambil cuti sebab my dotter sakit.... Pagi tadi sempat jenguk my flower garden....Nampaknya bunga ros ku banyak yang dah tumbuh daun.... Kena beli banyak pasu lepas ni...Hihi Hii Nursery here i come....Ambil masa seminggu lebih untuk pertumbuhan akar n daun...Bole tahan juga aku kan...menjadi juga walaupun batang ros tu aku main cucuk je...hihi
Baru tumbuh daun nya.....

Yang ni dah boleh tukar pasu....

Another Rose yang dah tumbuh daun....

Yang ni batu muncul tunas....Lagi seminggu keluarlah daun nya....
White Rose yang belum mekar.....

My Marygold....

Pink Balsam
Errmmm tak sangka pandai juga aku gardening kan.... Hihi Puji diri sendiri la tu....Lol.... Nak buat konsep rumah dalam taman...Tu yang banyak bunga tu...tp aku memang minat sangat ngan bunga.....Suka sangat.....Kalau ada sesiapa nak kongsi2 seed2 bunga kah,atau nak kongsi ilmu ke...atau nak minta bunga kah...Hihi boleh contact saya through my email lovvynson_THIA6110@yahoo.com.....

No comments: