HOME SWEET HOME

Thursday, September 20, 2012

I'm back...

Alamak punya la lama aku tak update blog....Kesian geng2 blogger lama tak bersapa... Apa cerita sekarang...mesti ramai yang dah tak sabar nak tahu perkembangan terbaru saya...chewaahhh dah macam artis pulak...Sekarang ni sibuk sikit dengan kerja...Maklumlah dah nak hujung tahun macam ni ada saja la reten2 yang menanti...Mopping pun tak habis lagi...ntah bila baru nak habis...Hopefully by october dah boleh relax sikit... Kat tempat kerja kadang2 stress juga...tapi bila sampai rumah hilang juga stress...mana tak nya my dotter dah pandai pujuk hati mummy dia...Dia lah pengubat hati kami berdua suami isteri...Ditambah pulak dengan kehadiran bunga2an ku di belakang rumah...lagi la menggamit jiwaku...hehe Jom kita tengok koleksi bunga yang saya ada......





















Dah habis cuci mata kita sambung cerita lagi....sekarang ni saya sibuk nak kumpul koleksi bunga japanese rose....suka sangat tengok dia kembang....Kalau letak kat pasu gantung fulamakkk cantik bila bunga nya kembang semua....hihi Selain dari tu saya tengah kumpul bunga kertas juga...bunga ros dah banyak sangat...sampaikan ada yang dah mati dah...huhu sayang juga...apapun saya suka sangat bunga2an yang berwarna warni...menenangkan jiwa....




No comments: